خسته از برک ، سرسیاه و T منطقه روغنی؟ لکه های بدن را ممنوع کرده و با محصولات ارگانیک عاری از شیمیایی عادت های خوبی برای مراقبت از پوست ایجاد کنید.

 
شماره پوست شماره 1 نوجوانان - شادابی و آکنه اضافی. سطح هورمون بالا است و پوست با افزایش فعالیت غدد روغنی واکنش نشان می دهد ، که به نوبه خود باعث شکستگی می شود. باکتری های ایجاد کننده آکنه ، اسیدهای چرب موجود در سبوم پوست را می خورند (زندگی می کنند) ، بنابراین افزایش روغنی بودن غالباً با لکه ها ، سرهای سفید یا جوش های سرسیاه همراه است. برای برخی از نوجوانان ، این جوش گاهگاهی است در حالی که برخی دیگر ممکن است از یک بیماری مزمن معروف به آکنه ولگاریس رنج ببرند. ما مناسب ترین محصولات MÁDARA را برای نیازهای پوست نوجوانان پیشنهاد می کنیم.
 
تمیز روزانه
پاک کننده ها و تونرهای تمیز کننده مواد معدنی MADARA
 
اولین قدم برای پاکسازی پوست مؤثر است ، اما پاک کردن ملایم هر صبح و شب - به اندازه کافی قدرتمند برای از بین بردن روغن اضافی ، ناخالصی ها و آرایش ، هنوز هم عاری از سورفاکتانت های تهاجمی برای جلوگیری از تحریک و التهاب است.
 
تلاش كردن...
 
فوم پاک کننده (150 میلی لیتر)
 
من شروع کردم به خرید یک بطری اضافی برای پسر 15 ساله ام ، زیرا او می خواست چیزی برای مقابله با آکنه باشد. از آنجا که او شروع به استفاده از این ، blackheads اکنون نادر است. او به اندازه من این محصول را دوست دارد. - ربکا پاتر ، madaracosmetics.com
 
بر اساس مولکول های پاک کننده طبیعی با منشاء گیاهی و غنی شده با گلاب و عصاره بومادران ، این فوم سبک به آرامی پوست را تمیز کرده و بدون تحریک چشم ها آرایش را از بین می برد. مناطق روغنی را ضمن تسکین مناطق خشک تنظیم می کند.
 
North Yarrow به دلیل خاصیت ضد التهابی و درمانی شناخته شده است ، و مطالعات اخیر حاکی از فواید آنتی اکسیدانی آن است. به تقویت و جوانسازی پوست کمک می کند ، باعث بهبودی زخم های میکروبی و کاهش تحریک می شود.
 
آب میکلار (100 میلی لیتر)
 
برنده جوایز همه در یک محصول برای تمیز کردن بدون شستشو و از بین بردن آرایش - مناسب برای استفاده روزانه و مسافرت. آرایش و ناخالصی ها ، تعادل و آبرسانی حتی پوست حساس را در یک مرحله آسان برطرف می کند. بر اساس مرطوب کننده آلوئه ورا ، اسید هیالورونیک را تسکین دهنده پوست و گل صدف شمالی را آرام می کند.
 
تونر روشن کننده (200 میلی لیتر)
 
تونر گشادکننده با اسید سالیسیلیک عمیقاً پوستهای چرب و گرفتگی را از بین می برد. پاکسازی ، کاهش درخشش ، به حداقل رساندن منافذ ، جلوگیری از لکه دار شدن و تنظیم pH تعادل پوست. این فرمول متعادل کننده با عصاره پوست بلوط و پرچم شیرین (ریشه calamus) ، آب گل و مرطوب کننده های طبیعی باعث می شود که پوست تمیز ، تازه و مات به نظر برسد.
 
تمیز کردن عمیق
لایه برداری منظم و پاک کردن پوست با ماسک یکی از بهترین راه های کنترل آکنه است. روغن سلولهای مرده پوست را به هم می چسباند و باعث ایجاد منافذ و انسداد منافذ می شود. لایه بردارها و ماسک ها به پاکسازی سطح پوست کمک می کنند. فقط بخاطر داشته باشید مهم است که از پاک کننده های خوش فرم و ملایم که باعث آسیب دیدن و خشک شدن پوست نمی شوند ، استفاده کنید. پاکسازی بیش از حد تهاجمی ممکن است به کمبود آب بدن منجر شود که منجر به افزایش تولید روغن و شکستن بیشتر می شود.
 
تلاش كردن...
 
ماسک METK DETOX (60 میلی لیتر)
 
گل طبیعی شمالی بیش از 4000 سال قدمت دارد و ترکیب شگفت انگیزی از ترکیبات فعال دارد که سموم و ناخالصی ها را جذب می کند و پوست را تمیز و جوان سازی می کند. این ماسک روغن های اضافی را جذب می کند ، منافذ را تصفیه می کند و بریدگی را کاهش می دهد ، اثری از آکنه و التهاب جزئی را از بین می برد ، پوست را با عناصر کمیاب و ویتامین ها را برای یک چهره احیا و درخشان شارژ می کند.
 
ماسک را برای تمیز کردن پوست بمالید ، 5 تا 10 دقیقه بگذارید و سپس بشویید. اگر پوست شما چرب است ، 2-3 بار در هفته استفاده کنید و هفته ای 1 بار به کنترل خود ادامه دهید تا التهاب یا خستگی گاه به گاه را کنترل کنید. همچنین می توانید ماسک را مستقیماً روی نقطه بمالید و آن را یک شبه بگذارید - این به کاهش التهاب کمک می کند.
 
ماسک پوست (60 میلی لیتر)
 
لایه برداری AHA مبتنی بر محرک گردش خون و بازسازی اپیدرم ، پوست را روشن تر می کند و باعث کاهش آثار و جای زخم های آکنه می شود. ماسک لایه بردار فعال MÁDARA AHA باعث تسریع فوری با دوز فوق العاده طبیعی اسیدهای فعال می شود. اسیدهای میوه و ویتامین C ، آمیخته با اسید لاکتیک آبرساننده و عصاره تسکین دهنده گل ادرارنده باعث ایجاد لایه برداری موثری برای پوست می شوند که هم اکنون روشن ، درخشنده و صاف هستند. ظاهر لکه ها را کاهش می دهد.
 
اسکراب روغن روغنی (60 میلی لیتر)
 
اسکراب های خشن را فراموش کنید - این فرمول لوکس به یک شیر لطیف تبدیل می شود تا به آرامی پوست را تمیز ، نرم و تجدید کند بدون اینکه رطوبت طبیعی آن را برطرف کند. به تسکین منافذ گرفتگی ، خنثی کردن سلولهای مرده پوست و صیقل دادن به پوست کمک می کند. چهره ای نرم تر ، نرم تر ، به وضوح روشن تر ، تمیز تر و درخشان تر خواهید دید. مقداری اسکراب را روی کف دست خشک بمالید ، روی حرکات دایره ای روی پوست خشک ماساژ دهید ، یک آب چاشنی آب اضافه کنید تا روغن در یک شیر لطیف ذوب شود ، آبکشی کنید. 2-3 بار در هفته برای بهترین نتیجه استفاده کنید.
 
هیدراتاسیون
مرطوب کننده های آرایشی MADARA: مایع مرطوب کننده عمیق ، کرم ژل و DD
 
هیدراتاسیون بسیار مهم است ، زیرا پوست خشک شده به طور طبیعی شروع به تولید روغن بیشتر می کند و باعث می شود پوست حالت بدتر و زیبایی بیشتری پیدا کند. هنگام انتخاب مرطوب کننده صورت برای پوست های مستعد آکنه ، به دنبال بافت های سبک با مواد متعادل کننده و تسکین دهنده باشید - آبهای گل ، عصاره های گیاهی ، اسید هیالورونیک. به عنوان روغنهای معدنی و سیلیکون از مرطوب کننده ها و مواد تشکیل دهنده سنگین دور خودداری کنید.
 
تلاش كردن...
 
DEEP MOSITURE GEL (50 میلی لیتر)
 
با این فرمول سبک و ابریشمی پوست خود را عمیقاً آبرسانی کنید - برای انواع پوستی روغنی و ترکیبی مناسب است. بلافاصله برای كنترل تولید اضافی سبوم ، به حداقل رساندن منافذ ، كاهش درخشش و تسكین پوست تحریک شده جذب می شود. با ترکیب اسید هیالورونیک ، و آب فندق ضد عفونی کننده و ضد التهاب ، به تعادل پوست کمک می کند. عصاره بلوط حاوی تانن است و قدرتمندترین قابض طبیعی است. پوست و رگ های خونی را تقویت می کند. هر روز صبح برای تمیز کردن صورت و گردن خود اقدام کنید.
 
مایع مرطوب کننده DEEP (50 میلی لیتر)
 
مرطوب کننده پرفروش ترین MÁDARA در ضمن کمک به ترمیم سد طبیعی رطوبت پوست ، دارای هیدراتاسیون شدید 24 ساعته می باشد. این مایع فوق العاده سبک و به راحتی جذب به تعادل پوست ترکیبی کمک می کند. این ترکیب با اسید هیالورونیک ، مقطر تسکین دهنده و قابض گل سرخ ، و همچنین شکر گیاهی و عصاره تمشک غنی از ویتامین تشکیل شده است ، این مایعات منافذ را محکم کرده و فعالیت غده چربی را کنترل می کند ، در عین حال راحتی را در تمام طول روز فراهم می کند. هر روز صبح برای تمیز کردن صورت و گردن خود اقدام کنید.
 
گرفتن غیر تماشایی
مایعات ضد آفتابگردان و گل آفتابگردان MÁDARA
 
اگرچه تلاش برای پنهان کردن لکه های زیر آرایش قابل درک است ، اما بنیادهای سنگین اغلب اوضاع را بدتر می کنند. به جای آن ، مرطوب کننده های سبک و بدون گرفتگی را امتحان کنید - آنها باعث می شوند پوست شما روشن شود ، حتی پوست شما نیز روشن شود و بدون ایجاد ظاهر جدید ، لکه ها را محو کند.
 
تلاش كردن…
 
مایع ضد آفتاب ضد آفتاب یا MOONFLOWER (50 میلی لیتر)
 
رنگ پوست را روشن می کند ، روشن می کند و یکنواخت می کند. عصاره گل سرخ شمالی و رنگدانه های طبیعی فوراً از پوست شما آبرسانی می کنند و زیبایی پوست شما را کامل می کنند. نقایص ماسک باعث می شود که پوست با ظاهری برنزه تابستان ، پوست را تازه و درخشان کند. یک جایگزین سبک تر برای پایه و اساس. به طور مساوی روی صورت و گردن بمالید. گل آفتابگردان را برای بژ طلایی و گل آفتابگردان برای گل رز بژ انتخاب کنید.
 
اولین دئودورانت
دئودورانت های غلتکی طبیعی MÁDARA Organic Skincare
 
تعریق بیش از حد برای بسیاری از نوجوانان یک مشکل بسیار شایع است و بار دیگر - که ناشی از تغییر سطح هورمون است. دانستن تفاوت بین دئودورانت ها و ضد عرق ها حائز اهمیت است. دئودورانت ها با از بین بردن باکتری های تولید بو بو را خنثی می کنند. ضد عرق ها با مسدود کردن منافذ سعی در جلوگیری از تعریق دارند. اکثر محصولات بازار انبوه براساس ترکیبات مصنوعی و ترکیبات ضد انعطاف پذیر هستند
مرجع:ثانیکالا